Αποστολές
Η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται με την ACS Courier στη διεύθυνση που θα ορίσετε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας . Όταν η παραγγελία είναι έτοιμη, προωθείται στην εταιρία ταχυμεταφορών. Για τυχόν πρόβλημα που μπορεί να προκύψει με την παραγγελία, ο καταναλωτής ενημερώνεται με e-mail.
Για Αποστολές εντός Ελλάδος, ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 2 με 5 εργάσιμες ημέρες. Για παραγγελίες από 40€ και άνω τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Για παραγγελίες έως 40€ τα έξοδα μεταφορικών για κεντρικά σημεία είναι 3€. Για δυσπρόσιτες περιοχές, τα μεταφορικά υπολογίζονται αναλόγως.
Για πληρωμή με αντικαταβολή η επιβάρυνση είναι επιπλέον 2.5€.
Για αποστολές στην Κύπρο, ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι οι 10 ημέρες και η αποστολή γίνεται με ACS Courier. Για παραγγελίες από 100 € και άνω, τα έξοδα των μεταφορικών είναι δωρεάν. Για παραγγελίες έως 100€ τα έξοδα των μεταφορικών ξεκινούν από 12€.
Η αντικαταβολή προς Κύπρο δεν υποστηρίζεται.
Πολιτική Ακύρωσης και Επιστροφών
1.1. Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του σε μία (1) εργάσιμη ημέρα μετά την καταχώρηση της, αποστέλλοντας e-mail στο [email protected] και αναγράφοντας τον αριθμό της παραγγελίας απαραιτήτως. Η παραγγελία θα ακυρωθεί σε περίπτωση που δεν έχει παραδοθεί στην μεταφορική εταιρία για αποστολή. Διαφορετικά, ακολουθείται η διαδικασία υπαναχώρησης. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Επιχείρηση. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, η Επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της Επιχείρησης πλέον. Η Επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της Επιχείρησης προς τον πελάτη.
1.2. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα κατά την οποία αυτός ή τρίτος καθ’ υπόδειξή του παραλαμβάνει και αποκτά τη φυσική κατοχή των προϊόντων. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Επιχείρηση εγγράφως αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στο [email protected] , επιβαρυνόμενος ο ίδιος με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων και αναλαμβάνοντας να τα επιστρέψει στην Επιχείρηση πριν από την εκπνοή της ως άνω προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.
1.3. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία παραδόθηκαν, χωρίς να έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία τους. Προϊόντα που δεν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση κατά τα ανωτέρω δεν θα γίνονται δεκτά.
1.4. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
1.5. Εφόσον πληρούνται όλες οι ως άνω προϋποθέσεις επιστροφής των προϊόντων, η Επιχείρηση υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε τη δήλωση υπαναχώρησης. Η προβλεπόμενη επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται από την Επιχείρηση χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο πελάτης έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο τελευταίος με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων.
1.6. Σε περίπτωση παράδοσης προϊόντων άλλων από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα, η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Επιχείρηση, ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει εγγράφως την Επιχείρηση και να τα επιστρέψει, τηρώντας τους όρους της παραγράφου 4.2., εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους, προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην Επιχείρηση, καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την Επιχείρηση, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την Επιχείρηση τρόπος επιστροφής.
1.7. Επιστροφή ελαττωματικών κατά την παράδοση προϊόντων θα γίνεται δεκτή εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους από τον πελάτη και κατόπιν έγγραφης ενημέρωσης της Επιχείρησης, εφόσον τηρούνται και όροι της παραγράφου 4.2. Στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα παραλαμβάνονται και ελέγχονται από την Επιχείρηση για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας, με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Επιχείρηση. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, η Επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της Επιχείρησης πλέον. Η Επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της Επιχείρησης προς τον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην Επιχείρηση, όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την Επιχείρηση.