ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Πληρωμές

Τιμολόγηση &Τρόποι Πληρωμής

1.1. Τα προϊόντα που πωλούνται στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα περιγράφονται όσο γίνεται πιο αναλυτικά και με ακρίβεια ως προς τα κύρια χαρακτηριστικά τους, ώστε να ενημερώνεται ο πελάτης με ευκρινή και κατανοητό τρόπο πριν από την κατάρτιση της σύμβασης πώλησης. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ και κάθε άλλο τέλος ή φόρο. Οι τιμές των προϊόντων αναφέρονται σε Ευρώ.

1.2. Ο κατάλογος των προϊόντων, καθώς και οι αναγραφόμενες τιμές, μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να τροποποιηθούν χωρίς ειδοποίηση και θα έχουν δεσμευτική ισχύ. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, θα ισχύει πάντοτε η τιμή που αναγράφεται στον ιστότοπο κατά το χρόνο που δίνεται η εντολή παραγγελίας από τον πελάτη.

1.3. Ως Τρόποι Πληρωμής των προϊόντων αναγνωρίζονται οι εξής:
• Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα
• Πληρωμή με αντικαταβολή (+2.5€)
• Πληρωμή με PayPal
• Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
Eurobank IBAN : GR7802602870000410201643623
Ονοματεπώνυμο δικαιούχου: ΑΡΧΟΝΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΑ

1.4. Σε περίπτωση επιλογής κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό θα πρέπει το ποσό να κατατεθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας, διαφορετικά η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Στην αιτιολογία της κατάθεσης συμπληρώνετε το ονοματεπώνυμο ή τον αριθμό παραγγελίας. Τυχόν τραπεζικά έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς. Το αποδεικτικό κατάθεσης θα πρέπει να αποστέλλεται με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

2. Διαδικτυακές Συναλλαγές & Ασφάλεια Συναλλαγών

2.1. Για την επιτυχημένη ολοκλήρωση των διαδικτυακών συναλλαγών θα ζητηθούν τα προσωπικά στοιχεία του πελάτη. Στο πρώτο στάδιο της συναλλαγής θα πρέπει να καταχωρηθούν τα εξής:
i. Το ονοματεπώνυμο τού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας τού (αριθμός τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).
ii. Η διεύθυνση κατοικίας του ή/και διεύθυνση χρέωσης ή/και διεύθυνση αποστολής των προϊόντων και ο ΤΚ της περιοχής του.
iii. Το αντικείμενο της συναλλαγής
iv. Ο χρόνος της συναλλαγής και το είδος της.
v. Τα στοιχεία της κάρτας του πελάτη, δηλαδή το είδος (Mastercard, Visa, VisaElectron), ο αριθμός της κάρτας, ο μήνας και το έτος λήξης της ισχύος της.
vi. Ο αριθμός εξακρίβωσης της αυθεντικότητας της κάρτας, που είναι αποτυπωμένος στο χώρο που προορίζεται για την υπογραφή του Κατόχου (CVV/VISA ή CVC/MC).
vii. Ο τρόπος αποστολής του παραστατικού. Εφόσον επιλεγεί ταχυδρομική αποστολή, η χρέωση δεν βαρύνει τον παραλήπτη.

2.2. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Eurobank e-Commerce” της Eurobank και η χρέωση της κάρτας γίνεται εφόσον αυτή εγκριθεί από το πιστωτικό ίδρυμα.

2.3. Ο χρήστης για την πραγματοποίηση των ανωτέρω συναλλαγών οδηγείται σε ασφαλή ιστοσελίδα της Τράπεζας, διασυνδεδεμένη με τον ιστότοπο, αποκλειστικά και μόνο για τον σκοπό της πληρωμής του αντιτίμου της συναλλαγής, όπου αυτός καταχωρεί τα ανωτέρω στοιχεία που του ζητούνται. Κατά τη μετάβαση από τον ιστότοπο καθίσταται εμφανές στον χρήστη ότι εισέρχεται σε ιστοσελίδα της Τράπεζας.

2.4. Η ιστοσελίδα της Τράπεζας εγγυάται για την ασφάλεια των συναλλαγών που διενεργούνται μέσω αυτής. Ο παρόν ιστότοπος απαγορεύεται να αποθηκεύει και να διατηρεί ηλεκτρονικά ή εγγράφως οποιαδήποτε στοιχεία της κάρτας του χρήστη, όπως ενδεικτικά τον αριθμό της κάρτας ή/και κωδικό πρόσβασης ή/και στοιχεία που σχετίζονται με την CVV/VISA ή CVC/MC της κάρτας του χρήστη.

2.5. Οι ανωτέρω συναλλαγές μέσω διαδικτύου γίνονται με γνώμονα τον Νόμο 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή για αγορές από απόσταση, όπως αυτός έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

2.6. Μετά την έγκριση από την τράπεζα και την ολοκλήρωση της συναλλαγής, ο ιστότοπος παρέχει στο χρήστη την επιβεβαίωση της συναφθείσας σύμβασης μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος εντός 2 εργάσιμων ημερών από τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης.

2.7. Εάν για εξωτερικούς παράγοντες η Επιχείρηση αδυνατεί να ολοκληρώσει τη συναλλαγή που έχει πληρωθεί, θα επικοινωνήσει με το χρήστη μέσω email ή τηλεφώνου με σκοπό να τον ενημερώσει για την καθυστέρηση και για τη δυνατότητά του να υπαναχωρήσει. Η Επιχείρηση δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε κατάσταση δημιουργείται εκτός της δικής της υπαιτιότητας.